poniedziałek, 24 października 2016

Days of the week Book Tag

Kochani dzisiaj tak szybciutko i króciutko. Kolejny tag książkowy czeka na wasze opinie. Miłego czytania :)

1.Poniedziałek - książka, która niemiłosiernie ci się dłużyła.
Nie miałem jeszcze takiej jednak dłużą mi się strasznie ostatnie strony każdej książki.
2.Wtorek - bohater, który jest na prawdę denerwujący ale z rozdziałami się rozkręca.
Jakoś do gustu nie przepadł mi Garret z Talony, który naruszał zaufanie Ember jednak na sam koniec książki za plusował u mnie i jestem dobrej myśli, że możemy się jeszcze polubić.
3.Środa - książka po, którą jeszcze nie  sięgnąłeś bo ma opinie pół na pół.
Ostatnio chciałem się skusić na After jednak parę osób mi odradziło, więc zostawiłem ją na później.
4.Czwartek - książka przy, której znalazłeś nadzieje na lepsze dni.
Po ostatniej książce jaką przeczytałem, czyli Kroniki Saltamontes - Ucieczka z Mroku zrozumiałem, że dzisiejsze czasy nie są aż tak złe i życie może być lżejsze jeżeli sobie je tak ułożymy.
5.Piątek - książka, którą chciałbyś żeby wydano w Polsce.
Bardzo czekam na drugi tom Kronik Żelaznego Kodeksu i nie mogę się doczekać.
6.Sobota - książka, dzięki której świetnie się bawiłeś a fabuła leciała jak burza.
A więc wszystkie 3 tomy Magicznego drzewa przeleciały mi tak szybko, że nie zdążyłem się obejrzeć a ja już je przeczytałem. Mam zamiar dokupić sobie kolejne tomy bo na prawdę seria warta polecenia.
7.Niedziela - książka, przez którą odczuwałeś ból, bo się skończyła i niema kontynuacji.
Szkoda, że niema kontynuacji Oskar i pani Róża. Ja wiem to trochę nienormalne, że się domagam tego. Pomyślicie sobie pewnie, że co ja tam bym chciał kontynuować. A no na przykład to jak Róża żyłą później. Czy pamiętała o Oskarku czy raczej już nie.

Zapraszam do wykonania tego tagu i poinformowania mnie w komentarzu o nim :) a ja z chęcią poczytam wasze informacje.

1 komentarz :

  1. Na pewno wykonam ten TAG, gdyż pytania mi się spodobały. Co do niedzieli to jako odpowiedź bym dał "Empire of Storms" czyli piąta część w serii Szklany Tron. To zakończenie!!!!! Ta powieść nie ma JESZCZE kontynuacji, ale ja chce już wiedzieć jak to się skończy.

    Pozdrawiam
    http://placeformeandbooks.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.