poniedziałek, 27 czerwca 2016

Fragment książki

Hejka. Dzisiaj troszkę późno no, ale cóż ważne, że jest. A więc kiedyś ktoś prosił żebym dodał kawałek mojej książki która jest w trakcie pisania. Jeżeli się uda postaram się ją wydać . Mam nadzieję, że wyrazicie swoją opinie co o tym fragmęcie myślicie. A więc miłego poczytania:

***
-Lunaa…Lunaaa
Usłyszałam w oddali znajomy głos wypowiadający moje imię. Po woli otworzyłam oczy i ujrzałam swoją mamę. Uradowana podskoczyłam ze szczęścia i podbiegłam do niej. Chciałam ją uścisnąć jednak zrobiła krok do tyłu.
-Mamo co się dzieje? – zapytałam wystraszona.
-Przyszłam cię ostrzec przed tymi ludźmi.
-Ale co z nimi nie tak? – zapytałam jej ze smutkiem
-Ci ludzie są bardzo źli. Jeżeli zbadają cię na tyle dobrze, że będą znać cię od zewnątrz i wewnątrz to cię zabiją. Nie możesz zwlekać i musisz uciekać z tąd jak najszybciej.
Z polika popłynęła mi łza, chciałam pobiec i wtulić się w jej ramiona jednak coś mnie powstrzymało. Otarłam twarz trzęsącą dłonią i wydukałam:
-Mmma…mmaaamusiu. Ttak bardzo mi cciebie brakkuję – pociągnęłam nosem i pobiegłam pędem do niej. Jednak na drodze nie stanęła mi żadna przeszkoda jedynie zimny powiew wiatru. Odwróciłam się speszona i ujrzałam zanikającą poświatę.
- To już mój czas abym odeszła żegnaj córeczko i pamiętaj nie daj się porywaczom.
-Mamo nie!!!! Mamusiu zaczekaj proszę- upadłam na kolana i zaczęłam płakać jak małe dziecko jednak nie zwracałam na to uwagi. Prosiłam tylko w myślach, aby nade mną czuwała i nigdy mnie nie opuszczała. W oddali zaczęło pojawiać się jasne światło, które przybierało moc z każdą sekundą. Z każdą chwilą słyszałam coraz głośniej czyjś głos.
-Luna.Luna wstawaj co się dzieje?
Otworzyłam oczy i ujrzałam Zacka stojącego przede mną i potrząsającego mnie za ramiona.

10 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Drogi Hubercie. Wezmę twój komentarz pod uwagę jednak mam wrażenie,że jesteś zazdrosny o to,iż sam nie potrafisz być na tyle orginalny,żeby coś samemu wymyślić nie wspominając o tym,iż codzienni na grupach bloggerowych wstawiasz obs/obs i kom/kom, aby twój blog nabierał sławy. Pozdrawia :)

      Usuń
    2. "Drogi Karolu". Nie jestem zazdrosny to po pierwsze. Po drugie - sam poprosiłeś o opinię, a więc ją masz. Po trzecie - już takich postów nie wstawiam. Pozdrawiam :)
      Ps ; byłbym wdzięczny gdybyś przestał wysyłać mi zaproszenia na snapie bo marnujesz sobie czas.

      Usuń
  2. Kiedy kolejny fragment? 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. masz trochę tu błędów interpunkcyjnych i ortograficznych jak, z tąd, a powinno być stąd i jest mała literówka w słowie policzek. Ale jakby na to nie patrzeć to dobry fragment i z przyjemnością przeczytałam dalszy ciąg. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz trochę błędów interpunkcyjnych, ale nie czyta się z tego powodu źle ;) To kiedy będzie następny fragment? ;)
    Pozdrawiam cieplutko , Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie poprawiałem błędów ani nie przyglądałem się temu lepiej przyznam szczerze tylko po prostu pisałem póki wenę miałem. Kolejny fragment hmmmm może w przyszłym tygodniu?

      Usuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.