poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Zoombieeeee... czyli recenzja Alicji w krainie Zoombie.

Siemaneczko. Dzisiaj przychodzę do was jak po tytule widzicie z nową recenzją. Na starcie chce was poinformować, że trudno mi było się zabrać za jej recenzje. Tyle zwrotów akcji, ciągłe emocje i do tego śmierć bliskich... Dobra, dobra już nic nie mówię bo za dużo się rozgadałem :P

Opis
W pewnym świecie żyła sobie Alicja Bell. Miała młodsza siostrę, smutną mamę i dziwnego ojca. Zachowywał się jak dziwak więził ich w domu nie pozwalał się spotykać ani wychodzić po zmroku. Jej całe życie upływało w domu zabezpieczonym kratami. Jednak pewnego dnia wszystko się zmienia i Alicja zaczyna rozumieć swojego ojca. Podczas wypadku dostrzega to czego jeszcze nigdy nie dostrzegała. Czy Alicja przezwycięży ciemność? Czy wygra z zombie? 

Zdjęcie zapożyczone z internetu 

Wrażenia w trakcie i po przeczytaniu
Co do wrażeń przed. Książka swoim opisem bardzo mnie przyciągnęła. Nie mogłem się doczekać kiedy przyjdzie i zacznę ją czytać. Jednak przyszedł okres kiedy do końca książki zostało mi ze 100 str i zacząłem czytać inną a ta poszła w odstawkę. Ostatnio postanowiłem ją dokończyć. Wrażenia po przeczytaniu są mieszane. Z jednej strony ciekawość mnie zżera co będzie w kolejnej części, a z drugiej strony boje się co może się tam wydarzyć. Ale nie zostaje mi nic innego tylko zasiąść do niej i się przekonać.

Okładka, wydruk i styl pisania
Jak widzicie okładka jest przecudowna. Obramowanie dziewczyny jest lekko wybrzuszone co czuć pod palcami. Litery są duże, przejrzyste i miłe dla oka. Autorka książki ma to coś, że kiedy dosiądziesz do książki sama cię wciąga i nie pozwala od niej oderwać .

Tytuł: Alicja w krainie Zombie
Autor: Gena Showalter
Ilość stron: 512
Ocena: 9/10






11 komentarzy :

  1. Muszę zakupić tę książkę, bo wydaje się naprawdę ciekawa!
    Pozdrawiam :)
    http://ksiazkiwidzianeoczaminatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam, ale uważam, że druga i trzecia część są lepsze
    http://zanimdorosne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się ciekawa. Pozdrawiam :) http://wswiecieksiazeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczęłam, ale nie skończyłam tej książki, ale mam ją w planach. Z książek o podobnej tematyce polecam Ci serie Przegląd końca świata :D teraz jest promocja na 2 i 3 część na dadada.pl 10 zł kosztują. Jestem po 1 części i bardzo mi się podoba. Takie spektakularne zakończenie <3 ciekawa jestem co to będzie dalej :D
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo tak słyszałem o tych ksiażkach i mam je na swojej liście :)

      Usuń
  5. Uwielbiam tematykę zombie. <3 "Alicja..." to jedna z moich ulubionych książek. :D
    Jeśli Cię to kręci, polecam komiks i serial na jego podstawie "The Walking Dead" Roberta Kirkmana. ^^
    Recenzja świetna. Krótko i na temat - takie są najlepsze. :)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie!
    Pozdrawiam cieplutko! ^^
    www.maagia-ksiazek.blogspot.com

    Ps. Nic nie mam do Twojego pisania, tylko proszę, abyś używał przecinków i ogólnie znaków interpunkcyjnych - to bardzo ułatwia czytanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś zastanawiałam się nad przeczytaniem książki, ale stwierdziłam, że jednak fantastyczne książki są nie dla mnie :D
    Blog wydaje się ciekawy, zostawiam więc obserwację :)
    Pozdrawiam!
    littlefarner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Alicję w Krainie Czarów, więc również wszystko co z nią związane. Już od dawna chciałam przeczytać Alicję w Krainie Zombie, bo to moje klimaty! Muszę w końcu się ogarnąć i ją kupić :D
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://lovelybookprincess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że tak krótka ta recenzja, chętnie dowiedziałabym się więcej o tej książce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. więc zachęcam do szybkiego przeczytania i zaspokojenia twojej ciekawości ;)

      Usuń
  9. Wysoka ocena, a ja jeszcze się za nią nie zabrałam..; CC

    http://paulabookfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.