poniedziałek, 28 marca 2016

Marzenia wszystkich książkoholików :)

Siemka. Pewnie zastanawiacie się co będzie dzisiaj w poście. Przeglądałem internet i wpadłem na pomysł żeby zobaczyć jakieś gadżety do książek. Kiedy ujrzałem różne pierdółki te małe i te dużo zakochałem się w nich i pomyślałem że wy też byście chcieli zobaczyć je, a może nawet nie wiecie o ich istnieniu. A więc zaczynajmy :) :

1.Lampa w formie otwieranej książki.
No kto by nie chciał takiego cudeńka w swoim domu? Ja zakochałem sie w tym <3!!!

Znalezione obrazy dla zapytania lampa w formie książki

2.Zegar półkowy.
Czyż on nie jest cudowny i mylący nasze pozory?
Znalezione obrazy dla zapytania zegar półkowy  ksiązki

3.Zakładka w formie zamka błyskawicznego.
O jejku :o zakochałem się w tej zakładce po prostu jest cudowna.
 Znalezione obrazy dla zapytania zakładka w formie suwaka

4.Dzbanek do herbaty.
Już wiem jak będzie wyglądał mój wymarzony dzbanek do herbaty :D Wy tez już wiecie?
Znalezione obrazy dla zapytania dzbanek do herbaty książkowy

5.Podpórki do książek w postaci imadła.
Tak niestety to częsty problem z przewracającymi się książkami na półkach i kombinowaniu pod jakim kontem je ustawić aby się nie przechylały. STOP! Znalazłem na o sposób :)


Znalezione obrazy dla zapytania podpórki do książek w postaci imadła

6.Doniczka.
Coś dla fanów książek i roślin :D
Znalezione obrazy dla zapytania doniczka książka

7.Pokrowiec na laptopa.
O jejku jaki przepiękny jeżeli znajdę taki od razu go biorę a wy ? *,*
Znalezione obrazy dla zapytania pokrowiec na laptopa ksiązka

8.Łóżko w kształcie otwartej książki.
A tego cudeńka nawet nie będę komentować sami oceńcie :O
Znalezione obrazy dla zapytania łóżko w kształcie otwartej książki

9.Rozwieracz książek na kciuk.
Bardzo przydatne i pomysłowe kiedy mamy tylko jedną rękę wolną.

Thumb Thing - rozwieracz książek na kciuk.bmp

10.Książkowy pendrive.
Kto by nie chciał takiego małego, słodziutkiego pendriva ^^.
Znalezione obrazy dla zapytania pendrive ksiazka

11.Okładka.
Jejku jaka ta okładka jest cudowna :*
gadżety-dla-moli-książkowych (5)

12.Wymarzona zakładka.
Z nią wyciągniesz książkę z najbardziej ściśniętej półki.
Wynalazek dla moli książkowych

13.Fotel jak z bajki.
Musze taki mieeeeeeeć!!!!!!!!

14.Biblioteczka.
I oczywiście każdy marzy o swojej wymarzonej biblioteczce ^-^
Znalezione obrazy dla zapytania biblioteczka nowoczesna

I takie małe pytanko ^-^ co byście teraz chcieli ? I przypominam o zadawaniu pytań ;) Do usłyszonka :*

7 komentarzy :

  1. O jeju, świetne te rzeczy, szczególnie zauroczył mnie ten zegar w formie książek, łóżko i pokrowiec na laptopa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post. Miło ogląda się zdjęcia! :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne gadżety ! Niektóre z nich to idealny pomysł na prezent - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fotel najlepszy <3 i jeszcze ta zakładka :)
    Idealne dla książkoholików.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Woow, nigdy nie widziałam takiego pokrowca na laptop... Orientowałeś się może, czy gdzieś jest to dostępne w internetach, albo gdziekolwiek? :D
    http://www.uwielbiamczytac.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem gdzie to jest jednak jest troszke droga i nie u nas w poslce https://www.twelvesouth.com/product/bookbook-for-macbook-air-retina

      Usuń
    2. No faktycznie, kurczę, szkoda :(

      Usuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.