sobota, 26 marca 2016

Wielkanocny Q&A

Hej, Hej wszystkim. Dzisiaj przychodzę do was z wielkanocnym Q&A. Parę osób zadało mi kilka pytań więc nie będę już  przedłużać ;)

A więc parę pytań od Kasiaka

1. Ulubiona potrawa/ciasto wielkanocne?
A więc kocham wielkanocnego mazurka. Można by powiedzieć, że to moja taka jak by tradycja. Co roku piekę go z babcią i co roku wychodzi pysznyyyy :)

2. Co najbardziej lubisz w świetach wielkanocnych?
Lubie te wszystkie przygotowania. To, że mogę komuś pomóc ;)

3. Czy malujesz co roku pisanki?
Nie niestety nie maluje pisanek. U mnie po prostu są wkładane w koszulki o różnorodnych wzorkach

A teraz pytania od Julki

1.Jak spędzasz tegoroczne święta?
Spędzam je u babci ;) Aktywnie, ponieważ pomagam we wszystkich robótkach w których mogę pomóc.

2.Co najbardziej w nich lubisz?
Jak już w poprzednim pytaniu odpowiedziałem. Atmosfera, i przygotowania.

3.Dostajesz bądź dajesz prezenty na Wielkanoc?
Niestety ja nie daję, ale dostaje nieraz coś słodkiego

Teraz będą pytania od Zuzi ;)

1.Twoja ulubiona tradycja wielkanocna?
A więc śniadanie ze święconki :)

2.Przychodzi do ciebie zajączek?
Tak jak już odpowiedziałem dostaje nieraz coś słodkiego ale prezentów raczej nie dostaje.

3.Ulubiona wielkanocna potrawa?
Jeżeli nie chodzi o ciasto to ubóstwiam ćwikłę.

Ostatnie pytanie od Mikiego

1.Co będziesz robił w święta?
Jak już mówiłem jestem u babci i pomagam jej piec ciasta, robić sałatki.

Dziękuje bardzo za zadanie tych pytań. Bardzo było mi miło odpowiadać na te wszystkie pytania. A więc chce wam życzyć wszystkim dużo zdrowia szczęścia i mokrego śminguda dyngusa. Jeżeli byście chcieli więcej takich Q&A to zadawajcie mi pytania w komentarzach a jeżeli zbierze sie ich kilka zrobię kolejny ;) Do usłyszenia miłych świąt :*

7 komentarzy :

  1. Uwielbiam czytać jak i zarówno oglądać na youtube Q&A :)
    Świetny wpis, więcej takich :)
    Pozdrawiam
    http://gusiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto Cię najbardziej zainspirował do stworzenia bloga?
    Skąd czerpiesz inspiracje?

    http://carrrolinax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Raz w życiu jadłam mazurka i nie posmakował mi, dlatego go unikam. A prezenty na Wielkanoc są dla mnie czymś abstrakcyjnym! :)

    Pozdrawiam, Dakota // 97books

    OdpowiedzUsuń
  4. ulubiona książka jedno tomowa?
    Znienawidzony bohater i dlaczego?
    Ulubiony autor?

    OdpowiedzUsuń
  5. Otagowałam cię do TMI Book Tag, mam nadzieję, że niedługo taki zrobisz *-* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo na pewno już niedługo taki powstanie ^-^

      Usuń
  6. Ja maluje pisanki i kocham żurek ♡

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.