poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Ao no Exorcist 2 - Kazaue Kato

W pierwszych dniach nauki Rinowi w Akademii Prawdziwego Krzyża towarzyszy mu jedna myśl: zostać najsilniejszym egzorcystą na świecie. Jednak pierwszym utrudnieniem jest ukrywanie tego, iż sam chłopak jest synem najgorszego wroga egzorcystów - szatana.  Czy uda mu się dotrzymać sekretu podczas egzaminów gdzie wspólnie będzie musiał pokonać wroga? Podczas jednej próby zintrygowanej przed dyrektora pod postacią dwóch demonów pałaszujących po szkole. Piętnastolatek wykazał się odwagą i postanowił odciągnąć potwory od swoich przyjaciół by ci mogli wezwać pomoc, jednocześnie strzegąc swojego sekretu nie ujawnił prawdziwej osobowości.
Kreska, która jak do tej pory w pierwszym tomie się nie poprawiła co z jednej strony mnie cieszy, a z drugiej smuci. Cieszy z tego powodu, gdyż ilustrator nie pogorszył swoich rysunków, a smuci dlatego że nie poprawiła się na lepsze jednak mi to nie przeszkadza i już nie mogę się doczekać kolejnych tomów.


Tytuł: Ao no Exorcist 2
Autor: Kazaue Kato
Wydawnictwo: Waneko
Ilość stron: 195
Ocena: 8/10

17 komentarzy :

  1. Chętnie przeczytałbym AnE, zwłaszcza,że niedługo podobno ma być drugi sezon, jednak odstrasza mnie ilość tomów, które już wyszły :/

    http://belikovbookblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danielu. Myślę, że na początek możesz zacząć od jednego tak jak ja a następnie dokupywać kolejne jednak myślę że się nie zawiedziesz i w ręcz pokochasz tą serie.

      Usuń
  2. Kiedyś muszę przeczytać :)
    pozdrawiam ciepło
    Tomek z w świecie książek

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Ao no Exorcist, szkoda tylko, że przeczytałam tylko 6 tomów. Jeszcze anime przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę krótko, ale przynajmniej na temat. Ciekawa manga, może kiedyś po nią sięgnę.
    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś czytałam tyle mang, a teraz żałuję, że od tego odeszłam :(
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Ola z http://pomiedzy-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ao no Exorcist, uwielbiam! Co prawda oglądałam anime, ale z wielką ochotą przeczytałabym mangę! Uwielbiam :)


    http://problemymugoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś próbowałam czytać mangi, ale nie przypadły mi do gustu. Może za szybko sobie odpuściłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze nigdy nie czytałam mang. Dużo o nich słyszałam, ale nie czytałam. Chyba zamówię sobie jedną ,,na próbę" i zobaczymy czy mi się spodoba. Recenzja jest bardzo fajna, tylko strasznie króciutka, ale to kwestia gustu. Jeden woli długie, jeden krótkie.
    Pozdrawiam ;D
    https://ksiazkiwidzianeoczaminatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kompletnie nie moja bajka, ale wiem komu może się spodobać
    PS. Nominowałam Cię do LBA szczegóły TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie krótkie...Ja myślałem, że tekst się dopiero rozkręca, a tu nagle takie coś.
    No, ale mniejsza z tym. Komiks, czy Manga trudno mi w tym wypadku się domyślić, wydaję się bardzo ciekawy. Nic więcej jednak nie mogę napisać, bo nic nie wiem na jego temat. Pozdrawiam i czekam na dłuższe teksty, jeżeli to nie problem :D
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/2016/08/basnie-folwark-zwierzecy.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę krótki tekst, pisz więcej, bo masz świetny styl i do tego ciekawy! :)
    Gdy byłam młodsza, fascynował mnie świat Japonii, Azji i oczywiście anime i mang - jednak ta pasja szybko minęła i nawet nigdy nie miałam okazji żadnej przeczytać. Jedynie oglądałam anime i chyba jedną dramę (The Heirs, pamiętam :D :P) i naprawdę miło je wspominam.
    Zapraszam na recenzję "Cinder"! pattbooks.blogspot.com
    I obserwuję, bo liczę na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestey nie zachecilo mnie to

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za mangą, zawsze kojarzą mi się z taką erotyką a może to o to w tym chodzi? :D

    Blog o książkach

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej! Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Byłoby miło, gdybyś wykonał. :)
    Pozdrawiam cieplutko! x
    https://maagia-ksiazek.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-award-2-3-4.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dizękuje i w najbliższym czasie na pewno pojawi się on u mnie na blogu :)

      Usuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.