piątek, 19 sierpnia 2016

Pax.Pal przekleństwa - Asa Larsson & Ingela Korsell. Henrik Jonsson

Opis
Pierwsza część serii składającej się z dziesięciu tomów. Główni bohaterowie to starszy, szybszy i odpowiedzialniejszy z tej dwójki Alrik, oraz młodszy i bardzo nieodpowiedzialny Viggo. Jako, że ich matka jest alkoholiczką zostają adoptowani przez pewną parę.  Sąsiadami  są  Estrid i Magmar, którzy jak później się okazuje zamieszkują tajemniczy dom, który kryje wiele tajemnic. Strzegą tajnej biblioteki, która znajduje się u nich w piwnicy. Wszystkie znaki wskazują iż bracia to są ci jedyni, którzy mogą ocalić dobro. Wystawieni na próbę przez Estrid dowiadują się tajemnicy, którą strzegli przez wiele lat. Zaskakujące zwroty akcji, przerażające rysunki jak w najlepszym horrorze. Tego nie można przegapić !!! Strzeżcie się bo pal przekleństwa może zawładnąć i wami!
Wrażenia przed i po przeczytaniu książki
Przed przeczytanie słyszałem bardzo dużo opinii, które były pozytywne od nośnie tej książki i natrafiła się okazja, iż ją zdobyłem. Przeczytałem ją w mgnieniu oka. Autor bardzo fajnie wykreował postacie, które nadają wartkości i świeżości tej powieści. Super obrazki jak i treść bardzo mi się podobała i już się nie mogę doczekać kolejnych części. 
Okładka, czcionka i styl pisania
Okładka jak reszta rysunków, które są zamieszczone w środku książki są fenomenalne. Styl pisania po prostu urzekł moje serce. Czcionka jest zaskakująco duża i przez to książkę po prostu się pochłania łykami jak herbatę malinową w zimne popołudnie.


Tytuł: Pax. Pal przekleństwa
Autor:  Asa Larsson & Ingela Korsell. Henrik Jonsson
Ilość stron: 152
Ocena: 10/10

3 komentarze :

  1. Książka wydaje sie byc naprawde super. Okładka moze nie jest tak zaskakująca jak obrazki w środku, ale z miła chęcią koedys po nia sięgnę. :)
    Książka z zaskakującymi zwrotami akcji to zdecydowanie cos co lubie! ;)
    Mam nadzieje, ze tak jak i tobie książka spodoba sie mi! ;)

    siatkareczkablogaq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem, że to jakiś komiks :D
    Chętnie po to kiedyś sięgnę.
    A Teraz serdecznie do mnie zapraszam :D
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/2016/08/skok-milenium.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się być naprawdę super, sięgnę kiedyś napewno
    pozdrawiam ciepło :)
    Tomek z w świecie książek

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.