poniedziałek, 9 maja 2016

The Game Book TAG



Siemka ponownie. Przepraszam że tak dużą ilością tagów was obsypuje ale po prostu bardzo lubię odpowiadać na pytania, a wy mi ich w ogóle nie zadajecie :(, więc muszę szukać pocieszenia w internecie. A więc dzisiaj The Game Book Tag ;) O tym tagu słyszę pierwszy raz gdyby nie Hubert ;) u, którego podejrzałem ten tag nie wiedziałbym o jego istnieniu i bardzo mu dziękuje za to, że zaprosił mnie na swojego bloga ;) A więc zaczynajmy :D

1. GRAND THEFT AUTO - książka z dużą ilością akcji.
Pierwsza książka, która przyszła mi na myśl jest Alicja w krainie Zombie. Dużo zwrotów akcji. Akcja wartka i trzymająca w napięciu. Bardzo ciekawa i pociągająca w dalsze stronice.
Znalezione obrazy dla zapytania alicja w krainie zombie

2. THE SIMS - autor, który napisał wiele książek.
Mam marzenie przeczytania którąś z książek napisaną przez cudownego Stephena Kinga. Pisarza horrorów jak i kriminałów. Obecnie napisał 113 książek.
Znalezione obrazy dla zapytania stephen king

3. FIFA - książka, w której mowa o sporcie.
Przyznam się od razu, że nie czytałem jeszcze żadnej książki o tematyce sportowej ani o wątkach sportowych. Mam nadzieje że to się zmieni w niedługim czasie.

4. WIEDŹMIN - książka o pięknej okładce 
Znalezione obrazy dla zapytania niezgodna książka               Znalezione obrazy dla zapytania kroniki białego królika

Znalezione obrazy dla zapytania ene due śmierć         Znalezione obrazy dla zapytania książki o zombie        Znalezione obrazy dla zapytania rywalki

5. SYMULATORY - świat książkowy, w którym chciałbyś żyć
Bez większego zastanawiania stwierdzam że to Hogwart.
Znalezione obrazy dla zapytania hogwart

6. MINECRAFT - książka o opiniach albo bardzo dobrych, albo bardzo złych
Stwierdzam, że książki John'a Green'a 
Znalezione obrazy dla zapytania john green

7. COUNTER STRIKE - książka, przy której czytaniu trzeba się skupić.
Myślę, że przy każdej książce trzeba się skupić. Jednak zdecydowałem na Balladyne.
Znalezione obrazy dla zapytania balladyna

8. MASS EFECT - książka, której akcja dzieje się w przyszłości
Pierwsza książka po przeczytaniu pytania to Numery 
Numery. Przyszłość - Ward Rachel

9. MORTAL KOMBAT - wielotomowa seria
Bez wachania mogę powiedzieć o serii wilkołak
Znalezione obrazy dla zapytania wilkołak steve feasey

10. MONOPOLY - książki, na które nie szkoda pieniędzy.
Zdecydowanie seria Krąg,Ogień,Klucz
Znalezione obrazy dla zapytania krąg ogień klucz

11. ZGADNIJ KTO TO - książka, w której szybko domyśliłeś się zakończenia SPOILER ! ! !
Kiedy byłem w połowie tej książki przekonałem się o moich domyśleniach i wszystko się wyjaśniło.
Znalezione obrazy dla zapytania oskar i róża

12. KOLEJKA - książka, której akcja działa się w innej epoce.
Jak do tej pory o ile się nie mylę nie przeczytałem takiej książki.

A więc to by było na tyle. Chciałbym nominować wszystkich którzy chcą odpowiedzieć na te pytania i myślę, że nie zanudzam was tyloma tagami :P Więc do usłyszenia robaczki buziaki :* :* :*
















5 komentarzy :

  1. Pd trójkę możesz podpiąć Harrego Pottera. Jest tam mowa o sporcie 0 quidditchu :)
    Pozdrawiam
    Jadwiga z Zajęczej Nory

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem do punktu 8 świetnie pasuje Grey lub After. To takie serie, gdzie najczęściej albo ktoś je kocha, albo nienawidzi. Co do pięknych okładek, to faktycznie Rywalki mają wspaniałą oprawę graficzną. Również świetną okładkę ma ,,Człowiek o 24 twarzach''. Niby jest zwykła i banalna, ale ma w sobie 'to coś'.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Stephen King podobno jest królem, jednak mnie jego twórczość nie zachwyciła ani trochę. Osobiście nie polecam, ale każdy ma inny gust. :))

    Pewnie będę tu zaglądać częściej, bo blog wydaje się ciekawy. :)

    Zapraszam też do siebie:
    www.maagia-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz spotykam się z tym tagiem i muszę przyznać, że jest świetny! I oczywiście super wykonany :D "Balladyna" to jedna z niewielu lektur jakie przeczytałam w całości (nadal nie wiem, czemu akurat ona przypadła mi do gustu) i w sumie to się zgodzę, że trzeba się przy niej skupić :) A co do książki, której akcja działa się w innej epoce to polecam "Mechanicznego anioła" Cassandry Clare :D
    Pozdrawiam,
    Jessie
    https://lifting-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.