poniedziałek, 2 maja 2016

Wywiad z Wiktorią

Cześć, cześć wszystkim. Wracam do was na chwilkę po długim rozstaniu ponieważ mam problemy z internetem i nie wiem kiedy będę go miał. A więc wpadłem na pomysł żeby przeprowadzić wywiad z moją koleżanką Wiktorią, która z chęcią się zgodziła go przeprowadzić. A więc let's go!

Ja: Cześć bardzo się cieszę że mogę z tobą przeprowadzić wywiad.

W: Część też się bardzo cieszę, że akurat ze mną chce go przeprowadzić.

Ja: Co cię skłoniło do rozpoczęcia przygody z książkami?

W: Ogólnie to od małego lubię czytać książki i one są takie fajne i wg , zawsze lubiłam przeżywać setki innych żyć bo moje nie było ciekawe. I w sumie to zazdroszczę ludziom którzy nie lubią czytać bo czytanie to trochę taki nałóg, no wiesz.. Uciekasz od swojego świata.. A to oznacza że masz przed czym uciekać no i wiesz...

Ja: Co czujesz kiedy czytasz książkę?

W: Zależy jaką, ekscytacje, strach, smutek, zdziwienie, bardzo często płacze przy książkach, chyba jestem aż zbyt wrażliwa na to co dzieje się z moimi ukochanymi bohaterami, często tez zazdroszczę tego gdzie postacie żyją, jaki są i co potrafią

Ja: Jest apokalipsa możesz zabrać ze sobą tylko jedną książkę bo innych już nigdy więcej nie zobaczysz. Co to by była za książka?

W: Kochani dlaczego się poddaliście? lub Mały Książę Tak uwielbiam te książki, że nie potrafię między nimi wybrać Albo zabrałabym jeszcze książkę pt. "Jak przetrwać apokalipsę"

Ja: Zamknęli cię w bibliotece z twoimi ulubionymi książkami. Aby cię wypuścili musisz zniszczyć jedną z nich. Jaka by to była?

W: Najpierw przeczytałabym najciekawsze, no bo byłabym sama w bibliotece pełnej książek. A gdyby mi się znudziło lub musiałabym jakoś podtrzymać swoje funkcje życiowe to zniszczyłabym chyba Igrzyska Śmierci.

Ja: Co byś zrobiła jak by napisał do ciebie jakiś autor książkowy którego kochasz?

W: Myślę ze bym się ucieszyła chciałabym dalej prowadzić tą konwersację ale to wydarzenie nie zmieniłoby diametralnie mojego życia, na pewno miałabym atak FanGirl

Ja: I ostatnie pytanie jakie chciałbym ci zadań brzmi następująco: Kończy się twoja uwielbiana książka i niema kontynuacji co wtedy?

W: Najwidoczniej autor miał tai zamysł ze chciał w tej chwili skończyć książkę, najgorzej jak jest dalsza część ale nie jest ona przetłumaczona na polski

Ja: Wiktoria bardzo ci dziękuję, że zechciałaś mi poświęcić chwilkę czasu :)

W: Ja również ci dziękuje że zainteresowałeś się moją osoba. Wysyłam kiski i loffki do wszystkich karaluchów Karola :)


Jeżeli chcielibyście więcej takich wywiadów to zostawcie komentarz. A może to ty właśnie będziesz kolejny :D

2 komentarze :

  1. Wyszłam na mało obeznaną dziewczynę typu gimbus... no ale trudno... prawdziwego ja nie da się ukryć lol
    Karol za mojego fb to cię zabiję, trzeba było podać mojego bloga, którego czyta tylko Karolina, no ale trudno...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze względu na to, że jestem tutaj pierwszy raz, to troszkę się rozpiszę. Z góry zaznaczam, że nie jest to hejt i nie ma to na celu urażenia Ciebie i Twojej twórczości, ale jest to moje zdanie, które może okaże się pomocne dla Ciebie!:)
    Przede wszystkim troszkę popracuj nad wyglądem. Zdecydowanie przyjemniej, lepiej czyta się posty na jasnych, jednolitych tłach. Drugą sprawą jest język, jakim operujesz. Polszczyzna jest naprawdę piękna i właśnie blogowanie powinno pomóc Ci ją odkryć. Ja zaczynając pisać również miałam problemy, szczególnie z błędami stylistycznymi-dlatego też przykładałam się mocno do wpisów, by zwalczać je, uczyć się czegoś nowego i poszerzać słownictwo. Ze względu na to, że tematem przewodnim tego bloga są (jak podejrzewam książki) tym bardziej powinieneś skupiać się na treści.
    Cieplutko pozdrawiam, życzę jak największych sukcesów w blogowaniu, a także zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do obserwacji,
    Aguuuszka☼ ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.