niedziela, 29 maja 2016

Elements Book Tag

Hejkaaa. Jak możecie się domyśleć po tytule to znowu tag:D  Chodzi w nim o to, że poszczególnym pierwiastką przyporządkowujemy książkę. A wiec zaczynajmy!

1.Cez - wybuchowa książka.
Pierwsza książka jaka mi się nasuwa do głowy jest Itch. Co prawda nie czytałem jej ale po okładce i opowieściach kolegi, który ją czytał na prawdę jest wybuchowa.


2.Ununtpent - książka, przeczytałeś zaskakująco szybko.
Zaskakująco szybko przeczytałem 3 pierwsze tomy magicznego drzewa, które dostałem od mojej ukochanej przyjaciółki Emmy za co jej bardzo dziękuję :* :* :*


3.Rad - ulubiona książka napisana przez polaka.
Co prawda jeszcze nie czytałem tej sagi, ale nie mogę się doczekać aż ją przeczytam. Jest to saga trzy tomowa: Ja Diablica, Ja Anielica, Ja Potępiona napisaną przez Katarzynę, Berenikę Miszczuk.

4.Tantal - książka z wątkiem zaczerpniętym z mitologii.
Tu oczywiście niema się zbyt długo nad czym zastanawiać. Oczywiście są to dwie serie Ricka Riordana.
Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy

Olimpijscy Herosi


5.Złoto - najdroższa książka.
Niestety nie pamiętam cen swoich książek i nie potrafię określić, która była najdroższa.( a poza tym każda książka jest warta swojej ceny jeżeli jest fajna)

6.Magnez - książka lekka, niezobowiązująca i znana prawie wszystkim.

7.Bizmut - książka z piękną okładką.
Urzekły mnie swoim wyglądem wszystkie książki z serii rywalek Kiery Cass.


8.Polon - książka po,której miałeś kaca książkowego.
Ja niestety nie mam kaców książkowych na szczęście więc nie mam takiej książki.

9.Ksenon - książka przy, której czytaniu zasypiasz.
Zdecydowanie wszystkie lektury szkole z wyjątkiem jednej o, której opowiem w następnym punkcie.

10.Chlor - książka tak ciekawa i wciągająca, że nie miałem czasu by wziąć oddech.
I o tej książce zbyt dużo nie będę opowiadał po prostu każdy musi ją sam przeczytać i odczuć ją we własny sposób. Jest to Oskar i pani róża. Książka bardzo wzruszająca i poruszająca nasze sera jednocześnie dająca dużo do przemyślenia

Do tego tagu nominuje Paulinke Alicje Filipa 


6 komentarzy :

  1. Ja z tych książek jedynie czytałam ''Oskar i pani Róża''.
    Bardzo mi się podobała, dawała dużo do myślenia.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś tak wyszło, że żadnej z tych książek nie miałam okazji czytać. "Oskar i Pani Róża" jest w moich planach.

    Nominowałam Cię do LBA. Więcej info na moim blogu: https://moje-czytania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy tag, zachęciłeś mnie do przeczytania kilku pozycji ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny TAG. Z tych książek czytałam "Oskara i panią Różę" i kilka mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
  5. "Oskar i pani Róża" niezmiennie wyciska mi łzy i choć jest piękną książką, to już chyba więcej nie powinnam po nią sięgać. Dla przeciwwagi zaintrygowała mnie okładka Itch - mam nadzieję, że książka nie rozczaruje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Percy Jackson jest boski. Uwielbiam serię Bogowie Olimpijscy. Olimpijskich Herosów jeszcze nie miałem okazji czytać, ale muszę to szybko nadrobić. Trzy pierwsze tomy Magicznego Drzewa są rewelacyjne. Od koleżanki pożyczyłem raz "Tajemnica Mostu" i przeczytałem ją w jeden dzień. Później jak do niej o tym napisałem to ona odpowiedziała "CO??"

    Pozdrawiam
    http://placeformeandbooks.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.