poniedziałek, 23 maja 2016

Book haul- Maj

Hejo. Czy u was też jest tak słonecznie i przyjemnie? Bo u mnie jak na razie pogoda dopisuje. Cieplutko, milutko tylko ta szkoła przeszkadza ale już niedługo. Jak po tytule widzicie dzisiaj przychodzę z moimi zdobyczami z tego miesiąca. A oto i one :


Zdjęcia zaczerpnięte z internetu ponieważ nie zrobiłem żadnych zdjęć a chciałem dodać coś bo wieją tutaj pustki straszne. A więc nie jest ich za wiele ale są. Trzeba zacząć od czegoś. Więc ja się z wami będę żegnał i do usłyszenia :*


2 komentarze :

  1. "Nieskończona Przestrzeń Snu" mnie zaintrygowała. Ja niestety wolę zimę, więc ten upał, jaki panuje w moim mieście jest dla mnie nie do zniesienia ; ; ale na szczęście szkoła już za mną, więc przynajmniej na lekcjach nie muszę się męczyć :D
    Pozdrawiam,
    Jessie
    https://lifting-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie pięknie, bo byłam na wakacjach, a we Włoszech pogoda przeważnie dopisuje :D
    Ciężko tu mówić o stosiku, ale super nabytki :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.