czwartek, 26 maja 2016

#1 Wilkołak- czarny księżyc

Opis
Główna postać Trey jedyny i nie powtarzalny na świecie prawdziwy likantrop musi przeżyć kolejne przygody w raz z Alexą i Tomem. Przyszywany wój Lucian jestw bardzo kiepskim stanie. Ma jeszcze kilka dni życia. Jedyna rzecz, która może go uratować to kula Minora, którą ma wścipska, podła i nieobliczalna matka Alexy, która za wszelką cenę nie odda jej tak łatwo. Trey wraz ze swoimi przyjaciółmi postanawia ja odnaleźć za wszelką cenę. Czy uda im się ją zdobyć i uratować Luciana? Czy informacje, które usłyszał od luciana zmienią ich relacje?

Wrażenia w trakcie i po przeczytaniu

Przed czytaniem kolejnej części jak to wszyscy byłem ciekawy co się wydaży. Byłem nastawiony pozytywnie i się na niej niezawiodłem. Po przeczytaniu mam chęć sięgnięcia po następną i następną.

Okładka,wydruk i styl pisania



Okładka jak wszystkie inne z tej serio bardzo mi się spodobały. Nie są nie wiadomo jak ozdobiony ale mają to coś uroczego. Minusem w tych książkach jest szybkie zaginanie i niszczenie się rogów. 


Książka jest lekko pisana. Litery się nie zlewają są przejrzyste i czytelne. Rozdziały nie za długie. Co mnie zaskoczyło bo jeszcze nigdy się nie spotkałem z takim czymś że gdy rozdział nie jest zbyt ciekawy to jest krótkie 2-3 kartki ale gdy akcja się dzieje napięta i jest co czytać i domagamy się więcej to rozdział sięga nawet 5 kartek. Minusem jednak tej książki jest wiele błędów literowych. 

Tytuł: Wilkołak- czarny księżyc
Autor: Steve Feasey
Ilość stron:328
Ocena:8/10



4 komentarze :

  1. Ciekawy post:)
    Książka wydaje sie byc fajna:)
    Pozdrawiam i powodzenia
    http://betterglame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post i tak samo jak i blog :) Uwielbiam czytać i z chęcią będę tutaj zaglądać :) Pozdrawiam gorąco :)
    https://daylightnatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie napisana recenzja, jednak książka raczej nie w moim stylu ;)
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej książce. :) Mam jeszcze kilka tytułów do przeczytania, ale gdy skończę, chętnie bym po nią sięgnęła.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.