poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Heaven. Miasto Elfów - Christoph Marzi

Opis
Heave to niepowtarzalna dziewczyna. Po tym jak David znalazł ja na dachu całą zakrwawioną jak się później okazało bez serca dalej żyła. Musiała uciekać przed zbirami, którzy za wszelką cenę chcieli ją złapać. Osiemnastoletni chłopak postanowił jej pomów i zabrał ja do biblioteki w, której mieszkał. Starsza pani nie miło przyjęła nowa lokatorkę jednak z czasem okazało się, iż jednak pozory mylą i staruszka ucieszyła się, ze chłopak sprowadził dziewczynę. Jednak nie na długo. Musieli szukać nowych informacji od nośnie Heaven i zniknięciu nieba nad Londynem. Natłok zdarzeń jak i informacji, których odkryli zmierzał ku jednej dacie. Dacie jej narodzin. Nie wiarygodne zwroty akcji jak i krwawe pojedynki. Jedynie Dawid i Haven. Przeżyć mogą wtedy kiedy odkryją co się dzieje. Kim jest Heaven? Czy uda im się przeżyć?
Wrażenia przed i po przeczytaniu
Na początku od razu się przyznam, ze odkładałem ta książkę 2 razy i, gdy siadałem do niej za trzecim razem zniechęcało mnie do jej czytania. Pierwsze kartki to było jakieś piekło. Z czasem akcja się rozkręcała i było coraz ciekawiej. Heaven otworzyła mi fantazję na więcej rzeczy, które mnie otacza jak i, które mogę sobie wymyślić. Na pewno sięgnę po więcej książek tego autora.
Okładka, czcionka i styl pisania
Okładka, czcionka i styl pisania
Okładka bardzo mi się podoba. Wypukły tytuł nadaje całego uroku. Barwy sa bardzo fajnie skomponowane z drugim planem, który przedstawia miasto w świetle zachodzącego słońca. Czcionka jest przecięta jak w większości książkach. Styl pisania autora w nie których momentach zaskakuje, a nie których jest do przewidzenia jednak bardzo mi się podoba i jak już wspominałem wcześniej z chęcią sięgnę po kolejne jego powieści. Bohaterowie zostali bardzo fajnie wykreowani co nadaje baśniowego klimatu.

Tytuł:Heaven. Miasto Elfów
Autor: Christoph Marzi
Ilość stron: 333
Ocena: 8/10

Ps. Z miłą chęcią chce zaprosić was na rozdanie z tą oto książką na mojego instagrama -> kirokuczyta.

6 komentarzy :

  1. Widzę trochę błędów i literówek, więc popracuj nad tym. Mimo wszystko najważniejsze jest to, że pisanie recenzji to twoją pasją i uwielbiasz to robić. Książka zapowiada się bardzo obiecująco i z pewnością wezmę udzial w rozdaniu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo masz literówek, radziłabym Ci je poprawić. Błędy ortograficzne też się zdarzają... Może lepiej by było, gdybyś zaczął pisać recenzje w Wordzie, gdzie korekcja automatycznie podkreśli Ci pomyłki? Powodzenia w blogowaniu, jednak książki chyba nie przeczytam :)
    Zapraszam na recenzję "Patrioty"! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka już od dawna mnie interesuje. Tak, głównie zainteresowałam się nią dlatego, że podoba mi się jej okładka, ale to szczegół :P
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Klimaty Baśniowe... :D
    Uwielbiam takie.
    Czytając tą recenzje myślałem, że niebo spadnie im na głowę, a one po prostu zniknęło.
    Dziwna sprawa :D Chętnie przeczytałbym tą książkę by dowiedzieć się kim jest ta dziewczyna, że przeżyła bez serca. Dla mnie to bez sensu, ale to jest przecież fantasty. Więc jak dostanę dobre wytłumaczenia to wtedy to zrozumiem. Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do mnie :D
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/2016/08/daredevil-vs-punisher.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem że to nie dotyczy posta. Przepraszam. Nominowałam Cię do LBS :D Więcej informacji tutaj:http://tajemniceslow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.