sobota, 27 sierpnia 2016

Liebster Blog Award #4

Witam. Dzisiaj kolejny LBA do, którego zostałem nominowany przez Moje czytadełka, za co bardzo dziękuję i już nie będę przedłużał tylko ZACZYNAMY :)

1. Skąd pomysł na taką nazwę bloga?
Hmmm sam się zastanawiam nad tą odpowiedzią. Szczerzę powiedziawszy to sam nie wiem. Najprawdopodobniej, gdzieś znalazłem słowo Kiroku i mi pod pasowało, a czyta no to dla tego, że jestem zaczytanym książkoholikiem.
2. Jaki jest twój najbardziej znienawidzony/a bohater/bohaterka i z jakiej książki? Dlaczego?
Bardzo znienawidziłem Garreta z Talonu. Bardzo naruszył zaufanie Ember i to mnie odrzuciło od niego.
3. Czy zdarza Ci się wąchać dopiero co zakupioną książkę?
Tak bardzo lubię zapach świeżych kartek książki jednak przyznam się bez bicia niektóre książki śmierdzą na odległość i wole ich nie wąchać :P
4. Która pora roku jest Twoją ulubioną i dlaczego?
Bardzo lubię lato bo mogę się więcej ze znajomymi spotykać, ale z drugiej strony jest nie za ciekawie z czytaniem bo po prostu mi się nie chce.
5. Jaki jest twój ulubiony gatunek?
Zdecydowanie fantastyka wymiata. Uwielbiam, kocham ubóstwiam niczym boga *,*.
6. Z jakim pisarzem chciałbyś/chciałabyś spotkać się?
O jejku ze wszystkimi, których znam i poznam bo to dla czytelnika było by mega przeżycie.
7. Wolisz książki papierowy czy e-booki?
Chyba bardziej papierowe może kiedyś się przekonam do elektronicznych, ale to chyba trochę potrwa.
8. Czy korzystasz z bibliotek?
Nie korzystam ze względu na to iż jestem uzależniony od książek i jeżeli mi się spodoba to chce żeby była moja i chce ją mieć na swojej półce.
9. Czy masz swoje ulubione miejsce do czytania?
Nie czytam zazwyczaj tam, gdzie mam trochę ciszy i spokoju.
10.Okładka książki, która Ci się spodobała od pierwszego wejrzenia?
Bardzo dużo jest takich, ale na przykład okładki rywalek od razu przyciągają wzrok.
11.Ulubiona forma spędzania wolnego czasu (oprócz czytania książek)?
Bardzo lubie słuchać muzyki, rysować czy kolorować. Nie raz jeszcze pogram trochę na gitarze czy pojeżdżę na rolkach.

To na tyle kochani. Czekam na wasze odpowiedzi :* i do usłyszenia.

2 komentarze :

  1. Bardzo ciekawe odpowiedzi.
    Tez bardzo kocham zapach nowych książek! *_*
    A okładka rywalek naprawde odrazu przyciąga wzrok. ;)

    Ja bardzo czesto korzystam z biblotek, bo to tam zazwyczaj znajdzie sie książka, ktora pokocham. A, ze nie mam zbyt wiele kaski na książki to chociazby ja przeczytam. ;)
    Czesto kupuje w antykwariatach.

    Zapraszam: siatkareczkablogaq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe odpowiedzi.
    Trochę, żeś mnie człowieku zaskoczył.
    Sam z książkami mam podobnie, ale każdy ma jakieś hobby.
    Ciekawe tylko jak reagują na to statystyczni Polacy.
    Bo dla niektórych to rzucanie pieniędzy w błoto...ale co ja o tym będę tutaj pisał.
    Serdecznie zapraszam do mnie :D
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/2016/09/daredevil-captain-america-dead-on.html

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.