piątek, 25 marca 2016

Courtship Book Tag

Siemaneczko wszystkim. Witam was w tym klimacie świątecznym ^-^ jak tam przygotowania ? Święconki bogate ? Możecie w komentarzach przysłać zdj swoich święconek. Jak w tytule widać dzisiaj będzie tag książkowy w którym będę odpowiadał na pytania. Żeby nie zanudzać zaczynajmy :

1.Zauważenie - książka, którą kupiłeś ze względu na okładkę.


Znalezione obrazy dla zapytania tunele książka
Bardzo mi się spodobały te okładki jak i treść :D

2.Pierwsze wrażenie - książka, którą kupiłeś ze względu na opis.


Znalezione obrazy dla zapytania wilkołak steve feasey wszystkie części
W tej serii się zakochałem jestem w trakcie czytania pierwszego tomu ale już ją kocham *,*

3.Słodkie rozmówki - książka z niesamowitym stylem pisania.

Znalezione obrazy dla zapytania talon julie kagawa
Bardzo spodobała mi się perspektywa z dwóch par oczu. Oczami smoka i łowcy.

4.Pierwsza randka - pierwszy tom serii, który sprawił, że od razu chciałem sięgnąć po kolejny.

Podobny obraz
Kiedy akcja sie rozkręciła w pierwszym tomie nie mogłem się doczekać kolejnego jednak już się martwię że ona się szybko skończy. 

5.Nocne rozmowy telefoniczne - książka przy której przetrwałem noc.
Niestety nie mam takiej jak na razie ale myślę, że już niedługo będzie taka :)

6.Zawsze w myślach - książka, o której nie mogę przestać myśleć.

Znalezione obrazy dla zapytania oskar i róża
Tak pięknej i wzruszającej powieści jak Oskar i Pani Róża jeszcze nigdy nie czytałem. Na pewno zostanie na długo w mojej głowie.

7.Kontakt fizyczny - książka, którą kocham za towarzyszące mi przy niej uczucia.
Jak do tej pory też nie mam takiej książki jeszcze zbyt mało przeczytałem niestety by mieć jakieś przeżycia z książkami.

8.Spotkanie z rodzicami - książka, którą mogę polecić rodzinie lub znajomym.

Znalezione obrazy dla zapytania zielona mila
Oglądałem film i bardzo mi się spodobał więc myślę że książka też będzie bardzo ciekawa.

9.Myślenie o przyszłości - książka, która będę czytać jeszcze wiele razy w przyszłości.
Myślę, że jeszcze nie raz sięgnę do książki Oskar i pani Róża.

10.Dzielimy się miłością - kogo taguję?
Do tego tagu chce nominować Paulinke :* a także wszystkich którzy chcieli by wziąć udział ;)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.