sobota, 16 kwietnia 2016

Liebster Blog Award #2

Siemka. Przepraszam, że mnie nie było tak długo, ale niestety mam problemy z internetem i nie mam jak dodawać postów.Jak widzicie zostałem nominowany po raz drugi do tego tagu. Nominowała mnie Paulinka z bloga Volusequat bardzo jej dziękuję za to :*.

Do roboty !

1.Czy zdarzyło się, że ktoś zdradził Ci zakończenie lub istotny moment w fabule 
książki, która niesamowicie Cię wciągnęła? Jaka była Twoja reakcja?
Tak niestety zdarzyło mi się coś takiego. Kupiłem przyjaciółce na gwiazdkę Alicje w krainie czarów. Ona niestety czyta książki jak opętana więc niestety była szybsza ode mnie. Zdradziła mi samą końcówkę za co się zdenerwowałem ale i tak zaciekle czytałem dalej bo książka jest warta polecenia.

2.Którego pisarza cenisz najbardziej? Dlaczego?
Jeszcze nie przeczytałem nie wiadomo ile książek, żeby je układać który pisarz jest lepszy, a który gorszy. Jak na razie moje serce skradło dwoje pisały. Brandon Mull i Gena Showalter. Oby dwoje piszą fantastykę ale w taki sposób, że niemożna się oderwać od książki.

3.Czy zdarza Ci się robić notatki w książkach, które czytasz? 
Nie nigdy nie robiłem notatek w żadnej książce.

4.Jaka jest najdziwniejsza książka, jaką w życiu przeczytałaś/przeczytałeś?
Jak już powiedziałem nie przeczytałem ich za wiele więc jeszcze nienatrafiłem na taką.
5.Czy jest jakaś lektura, której nie przeczytałaś/przeczytałeś?
Tak jest ich bardzo dużo. Np Ania z zielonego wzgórza czy Krzyżacy.

6.Jakie są Twoje najwcześniejsze wspomnienia z czytaniem?
Przyznam się bez bicia, że nie lubiłem czytać w dzieciństwie za co teraz bardzo żałuje.

7.Którego książkowego bohatera chciałabyś/chciałbyś mieć za swojego 
przyjaciela? Dlaczego?
Hmmmmmmm pomyślmy. Myślę, że z Harrym bym się dogadał. Nauczył by mnie może jakiś czarów :D

8.Czy myślałaś/myślałeś o karierze pisarskiej? Jeśli tak, to jakiego gatunku książki chciałabyś/chciałbyś pisać?
Chciałbym pisać fantastykę, która ubóstwiam.

9.Co, oprócz czytania, lubisz robić w wolnym czasie?
Lubię słuchać muzykę jak i rysować czy malować.
10.W jaki sposób układasz książki na półce? Pochwal się swoją biblioteczką! 
Niestety nie mam żadnego schematu żeby je układać. Po prostu kładę je po kolei i tyle. Niestety nie mam zdjęcia swojej biblioteczki ale niedługo oprowadzę was po niej w osobnym poście.
11.Czytasz książki w obcym języku?
Niestety nie. Myślę, że jeszcze nie potrafił bym tłumaczyć ciągiem ich.

A więc do tego tagu nominuje Paulinke mam nadzieje,że mnie nie zabije :D, a także tych którzy śledzą mojego bloga i widzą ten post ;) 

Pytanka!!!
1.Masz jakieś nałogi związane z książkami?
2.Ulubiona okładka.
3.Książka, która odrzuciła cię swoim wyglądem.
4.Książka i....
5.Lecisz w wymarzoną podróż. Za jaką książkę chwycisz pierwszą?
6.Powieść która cię rozczarowała?

Powodzenia wszystkim. Jeżeli macie jakieś pytania możecie mi je zadawać,a także pomysły na kolejne posty. Pozdrawiam i do usłyszonka.


2 komentarze :

  1. Bardzo fajne i rozbudowane odpowiedzi. Powodzenia w dalszym blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A już myślałam, że jestem jedyną osobą, która nie układa jakoś specjalnie książek! Ale widzę, że nie tylko ja tak mam :)
    Także nie czytam książek w językach obcych, chociaż zastanawiam się czy nie spróbować przeczytać czegoś po angielsku.
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.