niedziela, 26 czerwca 2016

Pogaduchy #3

Hejo. Co tam u was słychać? Ja ze zniecierpliwieniem czekam na moje urodzinki bo są już za 9 dni. Tak tak wiem nie wspominałem o nich więc chciałem zrobić osobny post ;). Z tego co słyszałem od rodziców mam dostać rolki i nie mogę się już doczekać, ponieważ obecne rozwaliłem i niestety nie da się na nich jeździć. Od reszty mega wielka niespodzianka. Wiem tylko, że jakieś książki. Co wy na to żebym zrobił book haul z urodzinek? AAA i jeszcze jedno zapraszam na mojego snapa gdzie za pewne będą relacje z moich urodzinek i nie tylko: kirokuczyta.


Jeżeli chcesz napisać:
karollo.mlynarczyk@gmail.com

Życzę udanych wakacji i do juterka ;)

1 komentarz :

  1. Przyjadę na uro xD
    Ale jakieś dziesięć dni później :/
    http://zanimdorosne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.