sobota, 25 czerwca 2016

Medyczny Book Tag

Hejka moi drodzy. Tak wiem wiem znów kolejny tag no ale cóż na to poradze. Słońce doskwiera więc troszkę inne obowiązki też muszą być, więc wiecie książka niewchodzi wtakie upalne dni ale jest coś na ochłodzenie.  Do tagu nominowała mnie PaulinaZapraszam do czytania :)

1. Anestozjologia- książka, która tak mnie zanudziła, że jej nie skończyłem
Ostatnio zacząłem czytać książkę pana Jana Drożdża i niestety nie skończyłem, ponieważ jest w niej tyle nazw i skrótów, że przez 40 stron nie wiadomo o co w niej chodzi i na razie leży na półce i czeka.
2. "Diagnoza"- książka, przy której chciało mi się płakać.
Zdecydowanie wzruszył mnie Oskarek, który umarł na raka w powieści ,,Oskar i pani Róża".
3. Zawał- książka z nagłym zwrotem akcji.
Bardzo pozytywnie zaskoczył mnie koniec książki Wilkołak. Dlaczego ja? Z pozorów wydawał się koniec oczywisty jednak autor zaskoczył pewnie niejednego czytelnika, a w tym mnie.
4. "Dentysta"- książka, której szczerze nie lubisz.
Rose mader to książka napisana przez Stephena Kinga. Jej początek bardzo mnie zniechęcił do niej i strasznie obrzydził tego autora, ale mam zamiar przezwyciężyć niechęć i sięgnąć po jakąś jego powieść.
5. "... Nie ma go/jej już"- książka z zupełnie niespodziewaną śmiercią.
Nie czytałem jeszcze  takiej książki.
6. "Operacja."- książka, przy której wstrzymujesz oddech, boisz się tego, co się stanie.
Boję się tego co wydaży się w drugim tomie kronik białego królika. Po tym co wiem z pierwszego to naprawdę strach.
7. Pobieranie krwi- krwawa książka
Do tej pory sporo krwi było w Alicji w krainie Zombie, gdzie jak sama nazwa wskazuje są krwawe zombie, które potrzebóją mięsa.
8. Komu lekarstwo?- książka z gorzkim zakończeniem. 
Również z takim jeszcze się nie spotkałem.
9. "Zawroty głowy"- książka ze świetnym wątkiem miłosnym.
Czytałem jedną taką książkę i jest to Żelazny cierń. Wątek bardzo fajnie wplątany w całą akcje.

Nie nominuję nikogo. Oczywiście wszyscy którzy chcą zrobić go zachęcam.

Zapraszam do Izy na konkurs. Do wygrania taka o to książka.

I również zapraszam na mojego snapa książkowego :)


1 komentarz :

  1. Wow :o Te książki są na prawdę przecudowne ;3 Znajdują się i smutne i te z cząstką romantyzmu! Świetnie wręcz ;33 Życzymy miłych i udanych wakacji ;3

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.