poniedziałek, 20 czerwca 2016

Pogaduchy

Siemanko. W tym oczekiwaniu na wakacje nie będę was zamęczał kolejnymi tagami:) Jakie macie plany na wakacje? Gdzieś wyjeżdżacie, czy może zostajecie w domu? A co z książkami ? Zostają w domu na półeczce żeby ochłonąć, czy jednak zostają porwane w wir zaczytania? Ja osobiście wyjeżdżam nad morze 5 sierpnia i wracam 14 sierpnia, więc może ktoś z was tez tam będzie i się spotka? Ja zostawiam książki, aby odpoczęły :),jednak mam w planach powiększyć swoją rodzinkę, żeby niebyły samotne. W piątek postaram was zapoznać z moją biblioteczką :) Aaaa i jeszcze jedno co myślicie o założeniu snapa książkowego ? Jeżeli jesteście za to w komentarzu piszcie nazwy  do waszych snapów KSIĄŻKOWYCH !!!

3 komentarze :

  1. osobiscie ja na wakacje jade do zakopanego i chetnie sb jakas ksiazke wezme ze soba :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama mam w planach założyć snapa książkowego. Trochę się wstydzę gadać do ludzi na snapie, ale w wakacje musi mi się udać! :D
    Ja niestety w tym roku zrezygnowałam z wyjazdu nad morze i przełamałam to sierpniowym wypadem w moje rodzinne strony, czyli na mazury.
    Pozdrawiam :D
    http://ksiazkiwidzianeoczaminatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.