piątek, 17 czerwca 2016

Music Book Tag

Hejka :) Dzisiaj przychodzę do was z autorskim tagiem. Zapraszam do miłego czytania i mam nadzieje, że wam się spodoba.

1.Rock – książka z ostrym zakończeniem
Ostre zakończenie miała Alicja w krainie Zombie. Chciałbym coś więcej dodać jednak nie chce zdradzać końcówki.
2.Pop – książka do odstresowania.
Pan Marcin Pałasz ma takie właśnie książki. Ideale na wakacyjne dni.
3.Jazz – książka przy której się nie nudzisz.
Myślę, że idealnie będzie tu pasować seria Kronik Saltamontes, którą uwielbiam.
4.Reggae – książka o wyluzowanej tematyce.
Nie potrafię określić  takiej książki, ponieważ wszystkie są wyluzowane na swój sposób.
5.Metalika – książka z mrocznym wątkiem.
Bez zastanowienia mogę powiedzieć, że seria Wilkołak idealnie tu pasuje. Wampiry, demony, dżiny i wilkołaki nadają takiego mrocznego wątku.
6.Rap – książka z akcją na ulicy.
Po, krótkim zastanowieniu wątek z ulicy miał drugi tom serii Magiczne drzewo, gdzie dzieci szukały mostu by odczarować swojego brata.
7.Disco polo – książka w której ciągle się bawisz.

We wszystkich się dobrze bawiłem, bawię i mam nadzieje że się będę dalej bawił.

Ps W komentarzach zostawcie opinie co o tym tagu myślicie i czy wam się w ogóle podoba. Zdradzę wam coś :D Zacząłem pisać książkę. Trzymajcie kciuki, żeby wszystko się udało.

3 komentarze :

  1. WOW! Mega fajny tag. Pierwszy raz się z nim spotykam. Oczywiście trzymam kciuki za twoją książkę. Mam nadzieję, że niedługo na blogu ujawnisz chociaż jej kawałeczek :)
    Pozdrawiam!
    http://ksiazkiwidzianeoczaminatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Seria Wilkołak? Ło, nie słyszałam jeszcze o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Metallica to zespół, a gatunek jest Metal, ale to szczegół ;)
    Na pewno tag pojawi się na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.