poniedziałek, 13 czerwca 2016

Albo,albo TAG

Hejka naklejka :P. Znalazłem fajny tag, którym chciałem się z wami podzielić.

1. Wolisz czytać tylko trylogie, czy powieści jednotomowe? 
To zależy jak mnie wciągnie ale chyba bardziej trylogie ponieważ nie martwię się, że mi się szybko skończy.
2. Wolisz czytać tylko autorki, czy tylko autorów? 
Chyba więcej książek mam autorów niż autorek więc autorów.
3. Wolisz kupować tylko w Empiku, czy tylko na stronach internetowych? 
Zdecydowanie ze stron internetowych bo jest taniej.
4. Wolisz, żeby wszystkie książki zekranizowano, czy żeby przekształcono je w serial?
Wolę żeby przekształcono je w serial.
5. Wolisz czytać pięć stron dziennie, czy pięć książek tygodniowo?
Wolał bym 5 książek tygodniowo jednak tak nie jest.
6. Wolisz być profesjonalnym recenzentem, czy autorem?
Wolał bym wydać swoje książki, a następnie dążyć do tego, aby perfekcyjnie recenzować.
7. Wolisz czytać dwadzieścia książek w kółko, czy sięgać po nowe pozycje?
Zdecydowanie wolę sięgać po nowe pozycje.
8. Wolisz być bibliotekarzem, czy sprzedawcą książek? 
Wole sprzedawać książki i cieszyć się z tego, że ludzie są szczęśliwi i ja, że tyle jest ludzi, którzy czytają i poszerzają nasze kręgi czytelnicze.
9. Wolisz czytać jeden ulubiony typ literatury, czy wszystko po za nim?
 Wole czytać to co lubię.
10. Wolisz czytać książki fizyczne, czy e-booki? 
Jak do tej pory czytałem jednego ebooka na komputerze i jakoś mi nie przypadł do gustu więc lepiej fizyczne.

A więc znominuję tym razem tylko jedną osobę a będzie to Tomek z bloga W świecie książek i wszystkich chętnych. 
AAAA kochani jeszcze  jedno. Zadawajcie pytanka do wakacyjnego Q&A, który odbędzie się niebawem :)

4 komentarze :

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm....dawno nie było u mnie żadnego tagu. Może coś dzisiaj napłodzę ;)
    Pozdrawiam!
    http://wilczeczytanie.pl

    PS. wczesniejszy post coś naklikałam. Brawo ja :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam kiedyś myślałem nad zrobieniem tego tagu, ale w końcu postanowiłem, że go nie zrobię. Szczerze to sam nie wiem dlaczego. Może dlatego, że ma tak mało pytań ?
    Ech no muszę przyczepić się do paru rzeczy, a mianowicie, że zdarzają Ci się błędy i to nawet często. Nie piszesz przecinków między innymi przed "ale", "ponieważ" itd. Równie często piszesz wole zamiast wolę i wolał bym zamiast wolałbym. Niby takie drobne błędy, ale ja już tak mam, że lubię kogoś poprawiać ... No cóż mam nadzieję, że się nie obrazisz :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.