piątek, 1 lipca 2016

Silikonki - czyli z innej beczki.



Hejka. Dzisiaj trochę nietypowy post, ponieważ nie jest związany z książkami. Pewnie większość z was zna Silikonki. Są sławne od kilkunastu lat i rozpowszechniają się po świecie jak ciepłe bułeczki zaczynając od sportowców :

A kończąc na youtuberach: 


Ostatnio w mojej szkole znów odnowiła się moda właśnie na te opaski z różnymi napisami, wzorkami i nie tylko. Jak pewnie już wiecie Silikonki to nie tylko ozdoba na rękę lecz informacja o danej osobie można wyróżnić kilka rodzaii silikonek a mianowicie:
1.Sport są symbolem np. zawodów kolarskich czy innych dziedzin sportowych.
2.Rozrywka mają symboliczne znaczenie dla pojedynczej osoby i np. przypominają o jakiś przygodach lub koncertach, które się wydarzyły, gdy się ją kupiło czy miało przy sobie.
3.Zdrowie za zwyczaj informują o ludziach, którzy są chorzy np. na cukrzyce:
Alzheimer
Lub po prostu mają na sobie numery alarmowe w razie szybkiego skontaktowania się z pomocą.
Osobiście jestem fanem Silikonek i chce powiększać swoją kolekcję nie zważając na to czy są modne czy nie. Na koniec chce wam pokazać moje Silikonki i mam nadzieję, że wyślecie mi też swoje na meila, a być może to niedługo wasze silikonki zagoszczą u mnie na blogu J








2 komentarze :

  1. Kiedyś chodziłam w takich bransoletkach, szczególnie w takich cieniutkich.
    Ale wyrosłam już z tego i nie lubię ich zbytnio. Jeśli jest ich na ręku więcej niż dwie, to już nie wygląda to ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) pozdrawiam ciepło
    http://wswiecieksiazeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.