niedziela, 5 czerwca 2016

Magiczne Drzewo - Czerwone Krzesło

Opis
Burza powaliła wielki a zarazem magiczny dąb. Ludzie zrobili z niego setki przedmiotów. Pewnego dnia rodzeństwo znajduje czerwone krzesło, które dryfowało po powierzchni rzeki. Jak się okazało niebło ono zwykłe. Było zrobione z części tego drzewa. Kiedy przynieśli je do domu zaczęły się kłopoty. Dużo niebezpieczeństw, akcji, humoru...
Wrażenia Przed i po przeczytaniu
Przed przeczytaniem słyszałem troche o tej książce jednak mnie nieprzekonała. Kiedy dowiedziałem się, że moja bf chce mi przysłać książki byłem mega zadowolony a zarazem zmuszony przeczytać je czego teraz nieżałuje i ze zniecierpliwieniem niemoge się doczekać aż przeczytam kolejne części. Wszystkie 3 pierwsze części przeczytałem w mgnieniu oka. Bodaj że w tydzień.
Okładka, wydruk i styl pisania
Okładka nie jest powalająca. Litery bardzo duże. Rozdział nie za długie. Kolorowe ilustracje w środku uzupełniają super całą fabułę. Styl pisania jest dość prosty i później jest trudno przerzucić się na bardziej poważniej pisane książki.




Autor: Andrzej Maleszka
Tytuł: Magiczne Drzewo - Czerwone Krzesło
Ilość stron: 240
Ocena: 6/10

3 komentarze :

  1. Wow, okładka bardzo nas zachęciła ! :D Super wpis :) Może się skusimy :) <3 Pozdrawiamy i ślemy buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, Muszę się postarać o tę książkę. Pozdrawiam
    https://wswiecieksiazeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Tobie mam ochotę znowu przeczytać tę książkę :)
    biletdowyobrazni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.