sobota, 4 czerwca 2016

#2 Wywiad z Olgą z wielkiego buka

Ja:  Witam. Czy gdyby miała pani wolną chwile odpowiedziała by mi pani na kilka pytań?
Olga: Hej hej. To zależy na jakie pytania: podeślij przy okazji.
Ja:  Co lub kto nakłonili zainspirowało cie do nagrywania na yt.
Olga Do założenia kanału na YT namawiała mnie serdecznie Anita z BookReviews by Anita, która do dzisiaj pozostaje moją największą inspiracją, oraz mój Ukochany.
Ja: Ile książek obecnie masz w swojej biblioteczce.
Olga: Trudno powiedzieć, bo moja biblioteczka jest ruchoma - sporo książek rozdaję i wędrują po rodzinie, ale z pewnością jest to ok. 600-800 pozycji.
 Ja: Co byś zrobiła gdyby książki zniknęły ze świata.
Olga: Książki nigdy nie znikną.
Emotikon wink A nawet jeśli, to sztuka snucia opowieści nie zaniknie nigdy.
 Ja:Czy prowadzisz jakiegoś bloga?
Olga: Tak - kanał YouTube jest uzupełnieniem bloga wielkibuk.com
Ja:  Czy próbowałaś pisać jakąś własna powieść?
 Olga:Tak
 Ja: A Jeżeli można zapytać to jaka? I czy można ja gdzieś dostać?
Olga: Zaczynałam kilka (pisanie powieści to pewnie marzenie niejednego blogera i książkoholika), ale nigdy żadnej nie skończyłam i poddałam się na razie. Pisanie zostawiam na emeryturę.
Ja:Hehe bardzo dziękuje za odpowiedz na wszystkie moje pytania.
 Olga:Cała przyjemność po mojej stronie.

Ps Jeszcze raz chce podziękować pani Oldze za to, że mogłem jej zadać kilka pytań, na które dostałem odpowiedź. A może wy mnie teraz zainspirujecie z kim byście chcieli żebym przeprowadził wywiad i jakie pytania zadawać?

3 komentarze :

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.