czwartek, 2 czerwca 2016

Dzień Dziecka Tag

Hejo! Dzisiaj przychodze z miłym tagiem odnośnie dnia dziecka. Do tagu nominowała mnie Iza z bloga Niby Nikt i która sama go wymyśliła za co jej bardzo dziękuję i zapraszam na jej bloga ;)
Zaczynajmy!!!

1. Twój najlepszy prezent z dzieciństwa?
Teraz trudno mi określić jaki to był.. Wszystkie były cudowne w odpowiednim wieku mojego dorastania. Z wszystkich cieszyłem się tak samo. Do tej pory z najmniejszej drobnostki cieszę się jak małe dziecko :)
2. A najgorszy?
Nie miałem jeszcze nigdy takiego prezentu i mam nadzieje, że wszystkie będą trafione.
3. Twoje najgłupsze marzenie?
Żeby mieć skrzydła jak W.I.T.C.H i mieć takie moce hahahha tak to jest takie żałosne hahahha
4. Najdziwniejsze przyzwyczajenie/zwyczaj?
Co do zwyczajów w młodości to niezbyt sobie przypominam ale jeżeli chodziło by o teraz jest ich kilka. Na przykład ruszanie uszami czy trzymanie strony książki, którą czytam aby ją zaraz przekręcić.
5. Najśmieszniejszy moment twojego dzieciństwa?
Hmmm.... Szczerze powiedziawszy to nwm.
6. Ulubiona przygoda dzieciństwa?
Była jedna. Kiedy pierwszy raz pojechałem z ciocią do aqaparku. Miałem w tedy 5 góra 6 lat. Kiedy z nią zjeżdżałem zawsze mnie trzymała i kiedy wpadaliśmy do wody podnosiła mnie do góry. Raz zjechałem z wujem i on mnie nie trzymał i prawie się utopiłem. Od tamtej chwili nie chodziłem już na zjeżdżalnie i strasznie się nimi zraziłem.
7. Wymyśleni przyjaciele?
Nigdy nie wymyślałem sobie swoich przyjaciół.
8. Kim chciałeś być jako dziecko?
O jejku było tego trochę. Fryzjerem, rysownikiem, harrym potterem.
9 Czy miałaś/eś zwierzęta? Jakie? Chciałeś mieć?
Miałem kilka zwierzątek: 2 chomiki, 2 koszatniczki, 2 patyczaki.
10. Coś, co wyniosłeś ze swojego dzieciństwa?
Trzeba korzystać z każdej chwili swojego życia ponieważ może ono się skończyć z sekundy na sekundę i już się nie powtórzy tego samego.

Kilka zdań podsumowujących moje dzieciństwo.
Moje dzieciństwo nie było jakieś najgorsze. Miło je wspominam i nieraz żałuję, że niemożna do tego powrócić. Ale tłumacze sobie to tak: czasu nie zatrzymasz trzeba żyć tym co jest teraz i korzystać z życia takim jakim jest.

Kilka zdjęć z dzieciństwa.



Do tego tagu nie nominuje nikogo. Wszyscy mogą wziąć udział tylko proszę linki z gotowymi tagami.


1 komentarz :

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.