poniedziałek, 6 czerwca 2016

The Name Book Tag

Hej!!! Dzisiaj taki szybciutki tag związany z moim imieniem. A mianowicie każdej literce z mojego imienia muszę podporządkować jakąś książkę.Więc zaczynajmy nie przedłużajmy :)

K - Kroniki Saltamontes, Monika Marin. Pierwszy tytuł jaki nasunął mi się do głowy, ponieważ jestem w trakcie czytania tej przecudownej serii.


A - Alicja w krainie Zombie, Gena Showalter. Genialna książka pod kątem wartkości, szybkości i trzymania w napięciu. Wszyscy którzy lubią dużo adrenaliny, krwi i zombie na pewno się spodoba.


R - Rywalki, Kiera Cass. Te przepiękne okładki na długo zostają w głowie i trudno je z niej wypędzić. W końcu trzeba się odważyć i sięgnąć po tą opowieść.


O - Oskar i pani Róża,Eric-Emmanuel Schmitt. Pokochałem tą książkę. Jest tak wzruszająca, że nawet tytana ze skały potrafi zmiękczyć.


L - Las zębów i rąk,Carrie Ryan. Książka która użekła mnie swoją okładką jak i opisem.Muszę ją po prostu mieć i przeczytać muszęęęęę.

Do tego tagu nominuję Alicję Paulinkę Tomka :)

3 komentarze :

  1. Alicja w krainie zombie ! <3 Kofamy ! :* Polecamy książkę ,, Dziewczyna urodzona o północy,, *0* Genialny wpis :3 Czekamy na kolejne. Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w planach Alicję oraz Rywalki :)
    Świetny Tag :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.