poniedziałek, 4 lipca 2016

Ajin - Gamon Sakurai, Tsuina Miura

Kei Nagai to chudy chłopak o łagodnych rysach twarzy. Otacza swoją miłością swoją młodszą siostrę jak i pomaga innym oraz lubi towarzystwo.

O nie jestem nieśmiertelnym stworem zwanym Ajinem!!! :0 Kiedy siedemnaście lat temu na świecie pojawił się pierwszy Ajin nikt się tym zbytnio nie przejmował. Ludzie żyli jak by nigdy nic, a naukowcy zaczęli badać to stworzenie. Kiedy byłem małym chłopcem pewnego dnia bawiąc się z moją młodszą siostrzyczką spotkaliśmy czarnego stwora w bandażach. Strasznie się wystraszyłem tego czegoś i broniłem siostry przed nim lecz nie utrwało zbyt długo a jego już nie było. Zdziwiona siostra zaczęła się mnie dopytywać o co chodzi jednak nie potrafiłem jej sam na to pytanie odpowiedzieć, gdyż sam nie wiedziałem o co chodzi. Kolejnego dnia poszedłem do szkoły i kiedy wracałem z niej przejechał mnie tir. Wszyscy ludzie zaczęli panikować jednak ja jakby nigdy nic wstałem zakrwawiony i zacząłem uciekać bo okazało się, iż jestem jednym z kilkunastu Ajinów. Teraz muszę się ukrywać przed naukowcami i ludźmi, którzy chcą mnie schwytać i przeprowadzać na mnie badania. Jeżeli przeżyje odezwę się niebawem...
Kreskę opisałbym 6/10 ponieważ widziałem lepiej narysowane mangi ale ze wzgledu ze to 1 tom to ta ocena jest lekka, gdyż być może autor się poprawi w dalszych tomach. Bohaterowie mają oczy wysoko a usta nisko przez co dodaje im to tajemniczości ( oraz dziwaczności według mnie). Ale ta kreska bardzo pasuje do mangi z kolejnymi będzie coraz lepiej wiec nie wolno się zniechęcać. Ważna jest również fabuła prawda?




JA CHCE KOLEJNY TOM !!!
Tytuł: Ajin
Autor:  Gamon Sakurai, Tsuina Miura
Gatunek: seinen, horror
Wydawnictwo: Studio JG
Liczba Stron: 225
 Ocena: 10/10

2 komentarze :

  1. Przeczytałam już w swoim życiu kilka mang, ale moją ukochaną i tak pozostanie "Death note" którą bardzo serdecznie Ci polecam :D
    "Ajin" też brzmi strasznie ciekawie, więc w najbliższym czasie na pewno po nią sięgnę :D
    Pozdrawiam cieplutko, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post, fajnie się czyta :)

    Zachęcam do komentowania i obserwowania:
    http://xcysiaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.