poniedziałek, 7 marca 2016

LIESTRE BLOG AWARD

Cześć, Część ^-^
Do LBA nominowała mnie Paulina za co bardzo jej dziękuje i polecam jej bloga ponieważ jest mega jej styl pisania mnie oczarował i z niecierpliwieniem zawsze czekam na nowy post  :]

Więc zaczynajmy :)

1. Gdybyś mogła/mógł zaprosić na kolację dowolną osobę. Kto to by był?
Był by to Kamil Bednarek. Od najmłodszych lat pokochałem jego muzykę i jego samego za to jakim jest człowiekiem. Od dzieciństwa do tej pory moim marzeniem jest pojechanie na jego koncert.


2. Czy chciałabyś/chciałbyś być sławny? W jaki sposób?
Fajnie było być sławnym np. przez bloga, youtube. Zawsze miałem takie ciche marzenia żeby być sławnym ale to jednak nie jest najważniejsze w życiu.

3. Jakby wyglądał Twój "idealny" dzień?
Kiedy bym się obudził we własnej bibliotece i na półce znalazł bon którym mógłbym zapłacić za dowolną ilość książek wybraną prze zemnie.

4. Co najbardziej doceniasz w przyjaźni?
Szczerość, wierność,ufność.

5. Co jest Twoim najcenniejszym wspomnieniem?
To że poznałem fajnych znajomych.

6. Z czego jesteś najbardziej wdzięczna/wdzięczny w swoim życiu?
Za to że jestem zdrowy. Mogę poznawać świat i ludzi bez żadnych przeszkód.

7. Z jaką nową umiejętnością chciałbyś obudzić się jutro rano?
Jeżeli chodzi o fantastyczne moce to władanie nad żywiołami a realistyczne to ładnie śpiewać.

8. O czym najbardziej lubisz rozmawiać, na jakie tematy mogłabyś/mógłbyś rozmawiać godzinami?
Ksiąąąąąąąąążkach *,* a na drugim miejscu jest rysunek.

9. Jakie są Twoje trzy największe marzenia?
Spotkać Kamila Bednarka
Mieć własną bibliotekę
Mieć kartę którą będę mógł płacić za nieokreślona ilość książek

10. Czego zupełnie nowego ostatnio się nauczyłaś/nauczyłeś?
Ostatnio się nauczyłem grać na gitarze.

11. Jakie książki/ filmy wywarły największy wpływ na Twoje życie?
Oskar i pani róża. Przepiękna książka nad która się wzruszyłem.

Do LBA nominuje:
A tak że wszystkich którzy są chętni odpowiedzenia na poniższe pytania :D

Oto moje pytania:
1.Jedna rzecz którą byś chciał/ała zmienić w swoim życiu?
2.Książka która cie wzruszyła?
3.Jest jedno marzenie które ci się spełnia.Jakie to marzenie?
4.Czy masz jakieś zwierzęta?
5.Film w którym chciała/chciałbyś zagrać.
6.Co myślisz o sławie?
7.Czy pieniądze to wszystko?
8.Twoje pasje,hobby?
9.Wymarzony dzień?
10.Jeżeli była by taka możliwość w jakie zwierzę chciała byś/chciał byś się zamienić?
11.Gdyby była taka możliwość dostania numeru telefonu od sławnej osoby kto to by był?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.