poniedziałek, 16 stycznia 2017

Liebster Blog Award #5

Hej kochani. Tak wiem możecie mnie zaskalpelować czym tam chcecie, ale przepraszam was za tak długą przerwę i zerwanie więzi z wami, ale po prostu mam brak weny i chęci do wszystkiego jednak postanowiłem sobie, że kurde trzeba się w końcu ogarnąć i zacząć pisać :D To tak zapraszam was na tag książkowy do, którego zostałem nominowany przez  Książkowy Koncik Kasandry za co bardzo dziękuję. Nie przeciągając zapraszam na moje odpowiedzi te dłuższe i te krótsze :D

1.Jaka jest najciekawsza i najbardziej godna polecenia książka, którą przeczytałeś/łaś?

Takich książek jest wiele, zależy pod jakim kątem patrzeć. Jeżeli chodzi o gatunek to najciekawszą fantastyczną książką jaką znam jest „Alicja w krainie Zombie”, która na pierwszy rzut oka jest taka płytka, jednak po przeanalizowaniu jest to mądra powieść, która uczy zaufania do drugiego człowieka. Jeżeli chodzi o przekaz to zdecydowanie polecam „Oskar i pani Róża”, która pokazuje marność i przemijanie życia. Można by tak wiele wymieniać, ale myślę, że te dwa przykłady wystarczą :D

2.Czy łatwo radzisz sobie z krytyką?

I tu jest temat do pogadania. Zapewne nikt nie lubi jak ktoś go krytykuje, ale dobrze, to ma być o mnie. Ja osobiście nie przepadam za krytyką, jednak zdarza się to bardzo często. Jeszcze parę miesięcy temu potrafiłem pokłócić się o to ze wszystkimi, którzy mieli inne zdanie ode mnie . Teraz jednak próbuję brać rady do siebie a uszczypliwe komentowanie olewać. Nie jest to zbyt łatwe i miłe, jednak da się tego nauczyć J

3.Skąd wziąłeś/ęłaś pomysł na założenie bloga, co Cię do tego zainspirowało?

Bloga założyłem ze względu na to, iż chciałem dzielić swoją opinię na temat literatury. Moje blogowanie zaczęło się od założenie stronki o zwierzętach, gdzie umieszczałem różne materiały odnośnie masakrowania psów, czy restauracji gdzie można było zjeść psa lub kota. Właśnie takie materiały zainspirowały mnie do blogowania, a następnie postanowiłem przestawić się na książki i bloga książkowego :D

4.Gdybyś mógł zabrać ze sobą na bezludną wyspę tylko jedną książkę, która by to była?

Z pewnością jakąś mega długa, ponieważ zanim zdążyłbym ją skończyć zapomniałbym początku i mógłbym  czytać ją w nieskończoność, co by było bardziej interesujące J

5.Jakie jest Twoje największe marzenie?

Hmmmm… mieć dom, w którym miałbym swoją własną bibliotekę, wygodny fotel i lampeczkę, a także to żeby książki miały mniejszą cenę.

6.W życie którego bohatera literackiego chciałbyś/łabyś się wcielić?

Heh, od maleńkości chciałem umieć latać, więc myślę, że taką postacią byłaby Amber z powieści Julie Kagawa pt „Talon”, którą serdecznie polecam. Dziewczyna była pół człowiekiem, pół smokiem.
 
7.Wolisz biblioteki czy księgarnie?

Zdecydowanie księgarnie, nienawidzę wypożyczać książek, ponieważ uwielbiam je zbierać i jestem niestety książkoholikiem, który jak puści się w wir kupowania książek nie potrafi się opamiętać i na wyprzedażach potrafię kupić nawet 10 na raz :P

8.Jaki jest Twój ulubiony gatunek literacki, po książki jakiego rodzaju najczęściej sięgasz?

Moje serce należy do fantastyki. Kocham ją po prostu całym sobą, jednak ostatnio czytam zbiór opowiadań, gdzie natrafiłem na kryminał, który mi się strasznie spodobał i chyba spróbuje przeczytać książkę z tego gatunku.

9.Ulubiona para bohaterów literackich (niekoniecznie musi się ona opierać na miłości, może to być na przykład bromance)?

Niestety takiej jeszcze nie mam lub po prostu wyleciała mi z głowy :P

10.Kto jest Twoim autorytetem? Dlaczego?

Autorytetem jest moja ciocia, która mnie wspiera i bardzo dużo mi pomaga. Nie wyobrażam sobie tego żeby jej zabrakło na tym świecie.

Ja nie nominuje nikogo :D Zachęcam wszystkich do wzięcia udziału i do usłyszenia robaczki ;) A jeszcze bym zapomniał, może to nie jest związane z książkami, ale od niedawna zacząłem nagrywać filmiki na musical.ly, na które was chce serdecznie zaprosić -> kiroku zapraszajcie :D

1 komentarz :

  1. Czytałam ! Jest genialna, na prawdę polecam !!
    Obserwuję !
    Zapraszam : https://diamentoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.