poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Nienawiść braci - czyli recenzja Wilkołak Dlaczego ja ?

Hejka ;) Dzisiaj kolejna recenzja. Na wstępie nie będę się rozpisywać. Więc do roboty.

Opis ogólny 
 Główny bohater Trey jest w domu dziecka. Niema rodziny. Pewnego dnia  pojawia się tajemniczy  mężczyzna, który twierdzi, że jest wujkiem chłopaka. Zabiera go z bidulca i jego przygoda nabiera żywszych barw. Chłopak dowiaduj się, że mężczyzną jest wampir a on sam jest wilkołakiem. Czy uda im się przezwyciężyć zło? Czy Trey ujdzie z życiem? Tego dowiecie się po przeczytaniu książki.
Wrażenia 
Przed przeczytaniem tej książki słyszałem parę opinii na jej temat. Przypadła mi bardzo do gustu. Na początku myślałem, że będzie nudna i nie zaciekawi mnie bym sięgnął po kolejne części jednak końcówka zmyliła mnie bardzo i aż się nie mogę doczekać kolejnych części.

Czcionka, okładka, styl 
Okładka przedstawia głównego bohatera Treya. Nie jest jakoś rewelacyjna ale wygląda nieźle. Styl pisania jest bardzo fajny, leciutki. Czcionka duża, przejrzysta, miła dla oczu.





Tytuł: Wilkołak. Dlaczego ja?
Autor: Steve Feasey 
Wydawnictwo: NK
Liczka stron: 296
Ocenka: 7/10

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.