środa, 23 marca 2016

TBR

Siemaneczko wszystkim. Przepraszam was ze wczoraj nie było posta ale niestety się nie wyrobiłem. Dzisiaj chce wam przedstawić moje zestawienie książek które chciałbym dokończyć przez tą przerwę wielkanocną ^-^. Niestety niemialem jakoś weny do czytania i kiedy przyszła brałem się za inną książkę i oto teraz nazbierało się 3 książki :
Bardzo bym chciał dokończyć te książki aby iść w ich głębię trylogię. Jednak brak czasu wygrywa. Muszę się spiąć i je przeczytać ^-^ a wy macie jakieś swoje zaczęły i nieskończone książki ? Jeżeli tak to piszcie w komentarzach jakie ^-^ i czy czytaliscie któreś z tech trzech,  które są na zdjęciu. Do uslyszenia :* :* :*  

6 komentarzy :

  1. Ja mam bardzo dużo książek które zaczęłam czytać, ale potem nie miałam czasu ich dokończyć :)
    Pozdrawiam
    szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam książkę ,,lolita,, Vladimir Nabokov ❤️
    Napewno sie spodoba !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje na pewno zerknę na ta książkę ;)

      Usuń
  3. Ja też uwielbiam czytać książki, jednak odkąd poszłam do gimnazjum czasu jest tak mało :/
    myteensweetlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag !
    Kocham czytać książki, a wieć pewnie za niedługo zrobię ten tag :)
    Obserwuję :)
    WESOŁYCH ŚWIĄT !
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.