wtorek, 26 lipca 2016

Kontak i Współpraca


Jeśli masz do mnie jakieś pytanie, zastrzeżenie, radę od nośnie mojego bloga lub po prostu chciałbyś/chciałabyś najzwyklej w świecie popisać zapraszam cię na mój mail, z którego na pewno do ciebie odpiszę :D

karollo.mlynarczyk@gmail.com

Możesz mnie również dorwać na innych stronach :

Z wielką chęcią podejmę się współpracy recenzenckiej. Jestem otwarty na przeczytanie książek z każdego gatunku :D Jeżeli dany portal, autor, wydawnictwo czy księgarnia zdecyduje się złożyć mi jakąś propozycję proszę wysyłać wiadomość na powyższy mail.

Dziękuję za zaufanie i chęć współpracy :










Znalezione obrazy dla zapytania media rodzina




1 komentarz :

  1. http://ksiazkiwidzianeoczaminatalii.blogspot.com/2016/12/zalotny-tag-ksiazkowy.html
    Zostałeś nominowany do zalotnego tagu książkowego!

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.